60 days in NYC, and it feels like home.


- Julklapp, ja tack. 50 dollar på Urban Outfitters.


Måndag 28 November.
Fyra av mina kompisar och bekanta har blivit anställda som entertainer på 2entertain och jag är faktiskt glad för deras skull utan bitterheten som jag trodde skulle komma eftersom jag inte tog jobbet när jag hade fått det för 3 år sen..
Visste inte vad jag ville då, och vet väl inte exakt nu heller :S


Skinnjackan på och det är helt sanslöst varmt ute. Morgon som kväll!

Halsontet vill inte ge sig så trotsar och kör två danspass.
Adv Beg Ballet & Pointe - Sullivan och Rommett Floor Barre - Wesley.

Engelskt, Spanskt och Bourneville stil - mycket hanns med på baletten idag.

På lunchen satt jag med en Alexandra som tar oftas baletten och tåtekniken med mig.
Hon är från Philadelphia och har också flyttat hit denna höst.

Till middag lagades en grillad kyckling (färdigköpt) med durumvetenudlar, grön pesto och kokt broccoli.
Till förrätt och efterrätt blev det rabatterad glass - Ben&Jerrys för 3.99 dollar, alltså knappt 30 kronor.

Chubby Hubby; fudge omfamnad av jordnötssmör fyllda pretzels i vaniljglass krusade med kola och jordnötssmör.

Dagens album: Born This Way, The Remix - Lady Gaga. Fruktansvärt bra!




Kommentera här: