Day 3!

Utsikt på kvällen
- Kan inte sluta kika ut genom förnstret i lägenheten. Jag bor i Harlem, New York City!!!
Tog ett kort på kvällskvisten, inte många själar ute.

Tunnelbanan
- Uberglad på tunnelbanan. Påväg till LOWER MANHATTAN.


- Jag skuggar några kineser i CHINA TOWN.


- Många grönområden i New York. Här är det minsta jag sett.


- Ska jag bli vegetarian? Den ständiga frågan. Detta fick mig verkligen att tänka till.

29 septmeber och det är torsdag.
Idag åkte vi på en tur till CHINA TOWN och LITTLE ITALY.
Blev dock inte imponerad alls. Massa kineser överallt och butiker som man måste gå in i för att förstå vad det handlar om. Åt medtagen lunch i COLUMBUS PARK
Datorn dör när som helst så fortsätter imorgon. Då har jag förhoppningsvis fått tag på en strömtransformator.
1 Olga Anikeenko:

skriven

Hej K!! Jag tanker fett med folja din bloggdagbok yeah!! jatte glad for din skull! Njut nu for detta kommer att bli en av de basta tiderna of your life! Kramar

Kommentera här: