Två ägg om dagen.

Alltid två ägg på morgonen.
 
Man tager vad man haver - turkisk yoghurt, apelsin, kanel, honung.
 
Kram-klubba från Mirjam!
 
Denna bild på en hälsosam och ultravacker ballerina från 1945, hänger på Växjö teater.
 
Tittar för första gången på en revy in real.
Växjö Revyn där tre av mina danselever är med :)
 
Fint citat utanför bilblioteket.
 
Som sagt, man tager vad man haver.
Bacon på mina lördags-scones.
 
Utställning i fönsterna på Stadsbiblioteket.
 
Dricker kaffe för att det är så himlarns gott, speedande och jag får nästan den fina känslan som när jag dricker kaffe med C.
 
I brist på ost är jag inne i en smör period - steka, ha på mackan, i gröten.
Oändligt med möjligheter.
 
Mycket snö i Småland och här i Växjö skottas det flitigt från bilarna.
 
Isadora Duncan - kvinna, dansare, koreograf, den främsta pionjären för modern dans.
Hon slog sig ut från den klassiska balettens ramar och började barfota med naturen.
Jag som är hängiven baletten kan ändå se allt positiva hon skapat i dansvärlden.
Imponerad och glad över hennes kämpar glöd för att alla ska få möta dansen i skolan.
 
Äntligen är vi igång med våra luncher!
Denna gång lunchbuffé på Condeco.
Lone är en fin vän och kollega :)
 
Klippdags efter nästan ett år.
Resultatet.
 
Egen musli är tyyyp godast.
Cornflakes, havregryn, mandlar, hasselnötter, solrosfrön, pumpakärnor.
 
 

 
 

Kommentera här: