Gästgivargården

 
 
I Öjebyn utanför Piteå finns det ett rött hus med vita knutar där jag skulle hänga varje dag om jag bodde nära. Men - from mars kommer de flytta in till Piteå centrum!
 
 
Direkt som man kliver in på Gästgivargården så infinner sig lugnet & harmonin. Inredningen är ljus och vacker med gamla trämöbler, gröna mattor och fina konstdetajer på väggar och hyllor. Här hittar vi ett rawfood-ekologiskt-café med tillhörande matsal, yogastudio och naprapat.
 
Jag åkte hit för att träffa naprapaten och få nålar i foten. Rätt intressant med en helt ny smärt-känsla. Hoppas på att mina nerver fattar galoppen och slappnar. Kolla in väntrummet!
 
 
Vädret var fantastiskt idag och det är fredag. Imorgon ser jag framemot att gå av på varit perrongen. Trevlig helg!
1 Veronica Wallgren:

skriven

Ser verkligen ut som ett mysigt och avkopplande ställe :)

Svar: Verkligen! Ligger helt avskilt från stora vägen, men knappt 5 minuter till hållplats där man kan ta lokalbussen in till stan :).
K.Kowalska

Kommentera här: