Nordic Ballet Seminar 2017

 
Under Stockholmvistelsen passade jag på att smita iväg och smygjobba två timmar under två dagar. Varje höst anordnas Nordic Ballet Seminar i något av de skandinaviska länderna för lärare och elever. Jag tittade på två lektioner som gav mig inspiration och möjlighet att både se läraren och eleverna - bra start på jobbhösten!
 
 
Efter två veckor i huvudstaden var det dags att flyga hem. Vi kom i väääldigt god tid tull Arlanda så det hanns med - årets första och enda utefika! - en cappuccino & medhavd supermacka.
 
 
Helgens godsaker, aka en av mina 30-års gåvor, polska praliner från Karmello.
 
 
Tillbaka på mattan. Träningen har blivit något lidande då hela familjen har legat sjuk. Dessutom har jag fått lägga om styrka + kondition till Yinyoga för att försöka släppa på alla amning&bärande-spänningar.

Kommentera här: