Sista tiden innan förändring

 
Månader blir till veckor, veckor till dagar & nu räknar jag varje timme som går innan vi blir tre här hemma.
Vad fyller jag dessa sista dagar - innan den stora förändringen - med då?
 
 *
 
Morgonyogar 15 minuter här hemma. Yogatips --> YOGA EN KVART OM DAGEN
Därefter frukosterar jag till nyheter. Frukosttips --> CHIAPUDDING
*
På förmiddagen går jag en promenad till stan eller biblioteket. Vid värk stannar jag hemma och pysslar/surfar/läser. Senaste pysslet är sänghimlen ovanför spjällsängen - använde två gardiner, ingen sömn bara en spik att hänga upp i på väggen! Boktips --> "Inte bara en dans på rosor"
Till lunch kommer min sambo hem och vi äter ihop.
*
På eftermiddagen blir det ibland ytterligare en promenad och vila/läsa/surfa.
Middag lagas oftast av min sambo och vi äter som regel minst en vegetarisk måltid per dag. Vegotips --> KRYDDIG MOROTS- & INGEFÄRSSOPPA
Dagen avslutas med något program på SVTplay samt nedvarvning i form av läsning & klassisk musik i bakgrunden. Vi lägger oss mellan 21 och 23 (tidigare på vardagar och något senare på helger).
 *
 
 
 
 

Kommentera här: