Super-boost!

 
 
Fredagen blev inte som jag räknat med - blev nämligen super social-boostad!
 
*
 
Först morgonyoga i form av lugn Hathayoga hos fantatiska Liselott på HAPPY YOGA.
Efter passet kände mig pigg och lugn så tog en tur till bibblioteket för att låna ännu fler yogaböcker.
På vägen dit träffar jag fina Strömbacka-elever, sedan Beatrice och tar följer med henne för en titt förbi danssalarna.
Får en kramdusch av min kära kollega & ännu fler elever som dansar och jag kan inte annat än känna en längtan efter att få slita med dem vid stången igen!
 
 
 
En tur förbi Chokladfrossan som säljer massa gott på Nolia.
Sedan hem och luncha med min C.
 
*
 
 Pasta + tomatsås + mozzarella + basilika =
enkel & så god pasta till middag dagen innan, lunch dagen efter & ännu en lunch!
Dessutom helt vego.
 
 
 
 
En dusch och lite återhämtning med rullarna på huvudet.
 
*
 
Glad ny vecka på er!
 

Kommentera här: