K.Kowalska

Trimester 1
 
 
Under början av graviditeten jobbade jag precis som vanligt (dansundervisning) och egen träning bestod av YOGA hemma. Illamåendet kom rätt fort och då försvann helt suget efter vissa livsmedel: kaffe choklad, lök, stark mat i allmänhet... Tyvärr uteblev träningen  under dessa veckor. Men när illamåendet försvann så var jag igång med STYRKA hemma i form av TRX och träning med egen kroppsvikt.
 
v1+1 sjuk
v1+2 till v1+5 vila
v1+6 YOGA
v2+0 YOGA
v2+1 vila
v2+2 YOGA
v2+3 till v2+5 vila
v2+6 YOGA
v3+0 YOGA
v3+1 YOGA
v3+2 YOGA
v3+3 till v4+6 vila
v5+0 till v13+0 Ständigt illamående
v13+1 vila
v13+2 STYRKA
v13+3 STYRKA
v13+4 STYRKA
v13+5 till v13+6
v14+0 STYRKA
v14+1 vila
v14+2 STYRKA
v14+3 STYRKA
v14+4 till v14+6 vila
 
 *under alla vilodagar har jag tagit promenader på minst 20 minuter om dagen + kört planka 3 min & höftlyft
 
 
Sista veckan som gravid:
 
 
 
#1 - Anonym

När fick du reda på att du va grevid? ❤ / Magdalena 🤸🏼‍♂️

Svar: Under vår/sommar förra året!
K.Kowalska