Konferens, dans & kalas.

 
 
För två veckor sedan var jag på konferens med jobbet. Detta var första natten sedan vi har fått lillan som jag sov borta. Det gick fint och var nog en bra träning för oss alla tre (mamma, pappa & då 7,5 månader gammal dotter). Jobbigaste var överproduktionen av bröstmjölk... Detta var min andra konferens med Svenska Balettskolan och denna gång var vi i Sigtuna på hotell & konferensanläggningen Stora Brännbo.
 
 
Lördagen efter var jag och lilla C på en dansföreställning som var för barn 0-2 år, Rundgång, och det var roligt att se hur barnen interargerade med dansarna och inte minst med varandra!
 
 

SMOOTHIE på päron apelsin citron vindruvor kiwi passionsfrukt.

 

Sparven som sover mycket sällan på dagen (däremot oftast hela natten) fyllde hela 8 månader för några dagar sedan. Hon går på pottan, äter ägg med bea, har spanande som sitt största intresse i livet & förgyller våra dagar med massa lyckorus! 

 
 

Utflykt till Staaan för att gå på kalas för en liten cool kille som fyllde 3 år. Trevligheter med tillhörande dans och fika! 

 
 

PLOMMONPURÉ till lilltösen gör jag av torkade plommon som får först ligga i vatten några timmar sedan mixas och förvaras i klämpåsar.

Kommentera här: