Stockholm & sista dagarna i juni.

 
21 juni, Midsommar på Lilla Essingen med släktingar på sambos sida. 
 
22 juni, promenad till Fridhemsplan och vädret är ostadigt.
 
 
23 juni, vi hänger på Rålis och Cornelia blir helt salig av att få leka i den största utomhuslekparken jag någonsin har sett!
 
Vacker förrättssallad på avokado, mozzarella, ruccola, jordgubbar och svartpeppar.
 
25 juni, morgontur runt Lilla Essingen och en sväng förbi Lux choklad & bröd för inköp av, enöogt mig, dem godaste och sprödaste croissanterna. Tre sådana och en pain de choclat till mig. Världens bästa söt-fika! 
 
26 juni, det yogas på kvällarna. Ibland långpass på 45 min men oftast kortare 15-20 minuter med olika fokus - armstyrka, avslappning eller allmänt ”stärka & sträcka ut kroppen”. 
 
 
30 juni, frukost på balkongen: croissant från Picard, brieost från Castello och fikon från Saltå Kvarn.Kaffe och sol till det!
 
Yoga på Rålis - ledaren kom aldrig så jag ledde solhälsningen och sedan yogade var och en för sig själv.
 
Eftermiddagstur till stan. Hötorgshallen, Kulturhuset och Dance&GymShop.

Kommentera här: