Magi, granola rutor & kvinnodagen.

 

Liggandes, sittandes, ståendes, dansandes! Finns många sett att amma på - bävar mig redan för kanske en av mina största utmaningar i livet: att sluta amma när det blir aktuellt. För detta fenomen är så speciellt, fint och mycket mysigt. Jag upplever en övernaturligt magisk kontakt med dottern och hur hon kan gå från trött och frustrerad till helt lugn och avslappnat så fort vi ammar. OCH 1: jag är tacksam för att det funkar utan problem för oss, bortsett från mjölkstockningen som jag fick förra våren efter att ha slarvat med tusen lager kläder - man lär sig så länge man lever. OCH 2: att ha kunnat arbeta halvtid och ändå fortsätta amma, på morgonen och kvällen samt ibland under dagen.

 
 

”Du å dina bars!” - precis rätt uppfattat av min sambo. Jag älskar bars! Denna gång GRANOLA RUTOR med inspo från Food Pharmacy - bytte ut dadlar mot fikon, blev jättebra!

 

Rörigt & härligt - älskar spår efter att Cornelia har lekt, påminner om att vi har en liten människa här hemma som lär sig nya saker varje dag - vi slutar aldrig förvånas! Just nu är klossarna som vi fått i julklapp favoriter och alla slags böcker som det bläddras både ivrigt och varsamt i. Sedan har hon börjat gilla att gosa med mjukisdjur, speciellt den lilla kaninen och Baba är en stående favorit!

 
 

Grattis från mig själv till mig själv på kvinnodagen! Dessa ballerinatofflor kommer passande nog 8 mars. Psst... Flattered har megabra rea på alla slags skor.

Kommentera här: