På G!

Träningen har verkligen blivit min nya craving! LÄNGTAR tills jag får spendera lite tid på Korpen och fokusera BARA på att just träna.
 
Förra söndagen hade vi Korpen-instruktörer utbildningsdag med Maria, miamoves, från IKSU i Umeå. Dagen startade med 45 minuter InnerStrengt. Lagom svettig med en gainomax-dryck i magen var det dags för tips på övningar, hur man kan instruera på olika sätt osv. Efter lunch fortsatte vi med att konstruera övningar två och två där man fokuserar på en viss muskel. Dagen avslutades med 60 minuter Step-up. Svettig, fylld av energi och euforisk cyklade jag hem. Veckan som kom därefter var det Öppet hus på Korpen och i måndags hade jag full sal på min Yoga Nybörjare! Tisdagen körde jag egen träning i form av crosstrainer direkt efter jobbet. Onsdag testade jag Styrkemix och i torsdags vilodag. Fredag och cyklade direkt efter jobbet till gymmet för egen träning med crosstrainer, chins-dips-pullups, rumpa-insidalår. Vilidag lördag och idag kände jag mig så stark - 45 minuter kondition på crosstrainer. Heja kroppen & träning!
 

Kommentera här: