Sunday Bloody Sunday? Day 33.


- Fräsig gran som jag vill ha i jul!



- "Hot Tamale! hot hot tamale!" Kolla in referensen: http://youtu.be/RAQPQuGGJhM



- Japp, söndags middag :) 44 kronor för 16 bitar, inte dåligt alls!



Söndag 30 oktober.
Enda sedan jag har vart New York bo så har söndagar vart BRA dagar. I Sverige och den vanliga vardagen så är söndagar någon sorts räddningsdag. Mellandag för helg och laddning inför veckan som ska komma.

Det sker hela tiden ett missförstånd.
"Kan du franska?"
"Nej jag är från Sverige."
"Så du pratar bra tyska?"
"Nja, knagligt. Mest svenska faktiskt."
"Jaha! IKEA språket. *haha*"
Ingen kommentar på det.

Rommett Floor Barre - Wesley i 2h! Somnar nästan på golvet.. Förstår inte varför vi körde över en halvtimma.
Lite lunch sen två pass till.
Adv Beg Ballet - Cindy Bernier är svår att beskriva nivån på för det växlar från övning till övning. På stången jobbar vi mycket  med förberedelser inför glissade och jeté hopp. Det är ju perfekt för mig att öva på!
Seg i kroppen så det passar att vi gör en mer teatralisk än dansat scen ur "Sweet Charity" på Int Theatre Dance - Laurenson.
Känner mig ostabil idag.
Kan vara pga av kakdegen som vi köpte igår och åt hälften rå och hälten stekvarm från ugnen.

Eller kan det vara för att vintern ha verkat kommit till New York såhär tidigt?

Kommentera här: