SMASK och jag är ledig.

Fredagen var en pluggdag. Förtuom en liten paus för baletträning.
Och massa fika.
Resten av helgen bestod av SMASK och socker i olika skepnader.
Så om jag sumerar var det en mycket fin social och söt helg :)

- Elin, Elin, Elin!
Hade en himlans tur att hon hade glömt dessa bakelser på Kvartersbageriet, så vi kunde fika dem i fredgas.
Sol och vår på balkongen. Jag och Elin och en morrande katt. Lovely!



- Efter att ha lämnat in kompltetteringen till tentan bakade jag inför lördagens SMASK middag.
Key lemon paj, vilken även är mitt tävlingsbidrag som ska skickas till en baktävling.
Kanske bli man kändis på det viset istället :)



- Hänger hos Jonssons och främst med denna lilla tjej :)




- G-strings tog hem segern med låten "Player"  i SMASK 2012.



- Lindie, The master of SMASK låtar!!
Tar låttext-ideérna aldrig slut?


- På tillställningar med dansare jämför vi vem som har "bäst" pointe. Bland annat.



- Det blev ljusare och ljusare. Klockan hann bli efter 7 på morgoen.
Efter knappt sex timmars sömn var det dags för sista Gambia gathering. Hemma hos mig fixades våffel brunch/lunch/fika.



- Ida gillade nog våfflorna.


Som små barn satt vi framför min lilla dator och kollade på Gambia-videon, kanske för sista gången alla tillsammans. Magiskt.



- Barn kan det här med förtrollning.. :)