Polish girl - in Russian suit.

- Fötterna har övat flitigt på ett 3:10 minuters långt solo.
Sju kvällar och nu är det dags!
 
 
- Sminkningen.
Om ni frågar mig så är detta den trixigaste delen av att få vara på scen.
Joseph vart är du när man behöver dig?..
 
 
- Sista fixet och in på scen.
 
 
- Så överhypead att jag tom drack bubbelvatten!
 
 
Lilla jag simmar med de stor fiskarna, som en smart personen sa en gång ;)
- Fix inför gruppfoto.
Ballerina is always ready for anything!
 
 
- Hur har du dina fötter?
 
 
- Sådärja!
Norske pianisten Håvard Gimse, journalisten och utrikeskorrespondenten Stig Fredrikson och mannen mellan mig och spegeln är självaste Per Tengstrand.
Per är världspianst från Växjö mer bor numera i New York.
Varje år anordnas han Tengstrandfestivalen.
Efter mitt eget koreograferade solo till "Blommornas Vals" ur Nötknäpparen av Tchaikovsky, var det dags för the main part.
Dem spelade så vackert och bjud på bla Tchaikovsky, Grieg och Debussay.
 
Är så OERHÖRT glad och tacksam till mig själv, Maria på Musik i Syd och självklart Per!
Att jag fick vara med om detta.
Är helt euforiskt.
Bra känsla!
 

Kommentera här: