Äntligen 2017!

 
 
Tack & hej 2016 ~ det har varit ett mycket omtumlande år.
 
~

Precis som förra året (HÄR kan ni se de 9 fotona från 2015) har Instagram har samlat mina 9 mest gillade foton under det gångna året:

1 & 5 Träning med magen, på gym & hemma.

2 Under hösten började jag arbeta på Svenska Balettskolan i Piteå. Foto från 2013 taget av C.

 Foto från studio på Norrlandsoperan i Umeå, taget av M Feklistoff.

4 Chiapudding till frukost, här med banan  & salta jordnötter.

6 Tillbakablick från när jag medverkade i Ternstrandfestivalen på Växjö kulturhus våren 2013.

7 En annan tillbakablick - vy över Manhattan när jag och Linn var i New York sommaren 2015.

8 Vegansk ceasarsallad 

9 Tredje tillbakablicken då jag imprade i danssalen efter undervisningen på Skellefteå dans- & balettförening.

Kommentera här: