Mammafitness 1.1

 
 
Kroppen har återhämtat sig otroligt bra. Jag är imponerad över mig själv - hur jag lyckas se ut och känna mig i princip lika fit nu efter som innan graviditeten! Det enda som gör mig påmind om den stora magen är sträcket som ännu inte gått bort samt att efter en långpromenad måste jag få vila upp mig en stund.
 
*
 
Träningen under den första månaden har sett ut på följande vis:
 
Måndagar / övningar från Olgas bok & yoga + kort promenad på 10-20 min
Tisdagar / promenad 30-60 min
Onsdagarövningar från Olgas bok & yoga + kort promenad på 10-20 min
Torsdagar / promenad 30-60 min
Fredagarövningar från Olgas bok & yoga + kort promenad på 10-20 min
Lördagar / promenad 30-60 min
Söndagar / vila & eventuellt en promenad 
 
*
 
 Här gör jag båten, en yogaposition, prick fyra veckor efter förlossning!

Kommentera här: