Premiär & yogikändis!

 
I måndags gjorde jag mitt allra första pass som yoga-instruktör. Nägot nervöst innan men gick därifrån nöjd och uppfylld av lugn. Riktigt roligt att få undervisa i Nybörjare yoga som jag nu kommer göra på Korpen denna höst!
 
Sedan har jag fått medverka i tidningen Yogaworld Sverige med Mitt yogasmultronställe: "Jag och en god vän Michaela Brandt, även fotografen, var på en riktigt härlig boost-resa under februari/april 2015, när det är som kallast i Sverige. Det var mitt första besök på Malta och jag blev väldigt charmad av landet - människorna, kulturen och naturen. Dessutom var resan speciell då det var tillsammans men min vän som jag har gjort andra resor ihop med. Sedan att jag kunde yoga varje morgon var ett stort plus! Yoga är en självklarhet i mitt liv."

Kommentera här: