Mammafitness 1.2

 
 
Under första & hälften av andra månaden hade jag svårt att utföra övningarna där ett ben i taget ska sträckas ut - nu kan jag äntligen göra även dessa!
Fortsätter att träna efter programmen i Olgas bok >>Träning för mammor<<.
Nu är jag inne på träningsprogram 1, period 2.
Se tidigare inlägg Mammafitness 1.1 där jag kombinerade träningsprogram 1, period 1 med yoga.
 
*
 
Träningen under den andra halvan av andra månaden + tredje månaden ser ut på följande vis:
 
Måndagar / övning 8-16 + promenad på 20-30 min
Tisdagar / övning 15 & 16 (samt omvänd planka) + promenad 20-30 min
Onsdagar / övning 8-16 + promenad på 20-30 min
Torsdagar / övning 15 & 16 (samt omvänd planka) + promenad 20-30 min
Fredagar / övning 8-16 + promenad på 20-30 min
Lördagar / övning 15 & 16 (samt omvänd planka) + promenad 20-30 min
Söndagar / vila + eventuell promenad
 
 
*
 

Kommentera här: